gimleveien.blogg.se

Julia, Josefin & Lisa, 19 år. Följ oss och vårat liv i Oslo.

Förvirrade Julia

Publicerad 2012-09-03 16:31:47 i Allmänt

Jossan har redan talat om för er att jag var på intervju idag. Eftersom jag var rädd för att inte hitta och komma försent beslutade jag mig för att vara ute i god tid med trikk och t-bana, vilket resulterade i att jag var på plats 40 minuter innan avtalad tid.. Rusade in genom dörren i huvudentrén och tittade mig förvirrat omkring och ville hitta en plats att fördriva en del av min tid. Fick syn på en dörr med en tjej & kille på, vilket hemma faktiskt betyder toalett, i Oslo verkar det betyda personalrum.. För hal som en ål slank jag in i deras personalrum men snabb som blixten smet jag vidare in på deras toalett. Där satt jag och vågade inte gå ut, väntade tills det blivit tyst och smög då ut och ner i entrén igen där jag spenderade resterande 25 minuter. 
Intervjun gick dock bra och vill jag så har jag nu jobb, trots mitt inkräktande i deras personalrum. Tur.
 
/Jullan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-03 18:18:33

Heja Julia du är härlig
kraaam Mommo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela