gimleveien.blogg.se

Julia, Josefin & Lisa, 19 år. Följ oss och vårat liv i Oslo.

Jossan

Publicerad 2012-09-11 22:56:29 i Allmänt

Godkväll!
Fortsatte kursen idag, fick pizza till lunch, cupcakes till fika och vi trivs. 
Dagen försvann i ett naffs och när vi kom hem mördade jag ett par avsnitt Desperate Housewifes och fortsatte även jobbsökandet. Vill fortfarande ha caféjobb eller butiksjobb som jag kan kombinera med mitt säljjobba så söker för fullt. 
 
Imorgon är det fortsatt kurs, dock lite mer praktik. Spännande. Efter det har jag en intervju för ett bemanningsföretag och på kvällen är vi utbjudna på fika i Nordstrands bad. 
Och juste, städdag oxå. Innebär att det är vår tur att städa hela kollektivet, kan inte bärga mig.. SUCK.
 
Och juste 2, ni är dåliga på att kommentera. KOM IGEN NU:
 
Puss & godnatt från Jossan

Kommentarer

Postat av: Mamma Nettan

Publicerad 2012-09-12 14:03:58

Vet inte om det funkar men om det gör det så vill jag säga att jag tycker ni är superduktiga o att jag älskar o saknar dig!!!

Postat av: Maja

Publicerad 2012-09-12 20:18:27

Vad ni är duktiga som lagar så bra mat, städar och jobbar! Helt imponerad av er!! Ses snart, puss bästa ni!!!!

Postat av: Pappa Gillros

Publicerad 2012-09-13 15:32:19

Hej Tjejer, hur går det med kurser och jobb. Är ni helt slut när ni kommer hem på kvällarna, eller har ni lite ork över att skriva några rader?
Hoppas att allting är Jättebra borta hos er :) Många Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela