gimleveien.blogg.se

Julia, Josefin & Lisa, 19 år. Följ oss och vårat liv i Oslo.

Morgonmys

Publicerad 2012-10-17 11:52:13 i

Oj nu var det länge sen jag skrev något!
Dagarna och veckorna rullar på, jag trivs bättre och bättre. Älskar Oslo och att få bo och leva i en storstad ger en hel del erfarenheter som jag inte kunnat skaffa mig hemma. Förbättrar på lokalsinnet en hel del och snart ska jag nog ha lärt mig att titta över gatan oxå innan jag passerar. Än så längre ropar både Lisa och främlingar att det är rött..
På jobbet rullar det på som vanligt, lite små förändringar bara. Oslo har på sistone bjudit på mycket regn, lite halvtrist när man arbetar utomhus..
Letandet efter ett eget boende går lite på halvfart, men än så länge funkar det här.
Nästa vecka kommer våra kära systrar och hälsar på och Gud som vi saknar dem och längtar dit!
Hoppas ni har det lika bra hemma!
Kärlek/Jossan

Och juste, förra veckan besökte vi även Operahuset så bjuder på lite bilder därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela