gimleveien.blogg.se

Julia, Josefin & Lisa, 19 år. Följ oss och vårat liv i Oslo.

Som i en film

Publicerad 2012-10-22 14:13:03 i

Jag var nere på stan en sväng idag och går då förbi en kille som tittade och log lite snällt mot mig. Tänkte inte mer på det utan fortsatte med snabba steg hemåt. Plötsligt så hör jag någon ropa "hallå hallå" och killen tar tag i min axel. Som vanligt får jag för mig att alla är onda så jag fortsätter gå. Han stoppar mig igen och förklarar att han bara ville tala om hur snygg han tycker jag är.. På norska såklart. Jag står som en fågelholk och undrar vad han säger då passar han på att slänga ur sig kommentaren om hur vita och fina tänder jag har. Mitt svar blir "jaja tack" sen undrar han om han kunde få bjuda mig på fika en dag, där blev mitt svar "nej tack". Min tanke på att han kanske var ond ändå fortsatte, så fort vi sagt hejdå var jag tvungen och kolla att plånbok, mobil och pengar fanns kvar. Det gjorde de som tur var.
Visste faktiskt inte att det existerade såna killar... Trodde endast sånt händer på film eller sent om natten ;)
/ JG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela